Maybe, you didn't know him at all, oh, you didn't know?

Jeff Buckley - Last Goodbye

image75

Bild: Morguefile

Ikväll går det en dokumentär på tvåan som handlar om flower powerrörelsen i San Francisco på 60-talet. Jag älskar 60-talet och hippierörelsen. Och musiken! Dokumentärer är väl inte så roliga, men jag ska iallafall se den . Senare ikväll blir det kanke bio om jag orkar, har varit upppe sedan halv sju imorse. Imorgon blir det shopping på mellandagsrean. Men nu ska jag dricka te med Alex, har fått så mycket te i julklapp att jag skulle kunna öppna ett café. Typ.

Peace

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du tagit fotona? Otroligt fina i alla fall

2008-01-04 @ 21:51:23
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0