We'll collect the moments one by one, I guess that's how the future's done

Feist - Mushaboom

Jag har fått låna en en handdator så jag kan skriva lite ändå här från new york. Om jag hinner det vill säga och känner för det, jag har fullt upp här. Jag måste bara berätta om flygningen hit som var hemsk. Ca en timme innan landningen ber piloten passagerare och crew att spänna fast sig för det kommer bli rätt turbulent vid landningen. Det börjar att skaka rejält och efter ett tag blir det värre och folk börjar skrika och få panik vilket inte var kul. Jag satt mest och blundade, har flugit mycket och är ganska van, även fast det inte brukar vara så skakigt som då. Till slut ska vi landa och då kränger planet till så vi slår i marken och landar snett. väl på marken börjar alla passangerare applådera och jubla. Det var som i filmerna typ, haha.




Det obligatoriska flygfotot måste såklart vara med . Vi var över kanada tror jag.

Peace

Kommentarer
Postat av: Tina

ha det bra :)

2007-12-21 @ 22:57:50
URL: http://www.svans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0