Oh I once had a guitar, you know

Anne - Those beautiful songs

290355-50 290355-49

Idag har faktiskt varit en bra dag, trots lite sömn. I skolan fick vi tillbaka en uppsats i historia B, och ett prov i psykologi och jag är jättenöjd med båda. Sedan fick vi läsa uppsatser som vi ska opponera på torsdag, och uppsatsen jag ska läsa är verkligen sjukt rörig, fick läsa flera gånger innan jag förstod något. På psykologin såg vi Fight club, älskar Brad Pitts karaktär, hehe. Sedan har jag fikat med Alex, och gjort klart psykologin som ska in ikväll. Man pluggar verkligen bättre när man är flera, blir roligare då och man kan diskutera och hjälpa varandra.

Peace

Kommentarer
Postat av: Rana

åh jag är helt förälskad i din musiksmak!
Men den senaste låten, those beautiful songs, kan jag inte hitta. Du råkar inte veta hennes myspace?

2007-11-21 @ 07:45:50
URL: http://jagochkarl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0