One night of magic rush

The Knife - Heartbeats

image107 image108

Okej, jag uppdaterar fortfarande ingenting. Jag har way too much att göra just nu, och dessutom har jag inga bilder att lägga upp. Min kamera vill inte samarbeta med mig så nu är den på lagning. Men jag har tagit lite bilder med min mobilkamera som får duga. Idag har varit slappt, började med prov på rättsväsendet i Sverige, sedan ingen företagsekonomi utan istället åkte jag, Vickan och Jenny och fikade på Expresso House vid hötorget. Där hade de alla hjärtans-dag muffins som smakade pepparmint. Men jag tog bara en te. Sedan var det klädsim på idrotten, och nu är jag hemma, oändligt trött.

Ikväll har I'm not there premiär, och jag kan itne säga hur mycket jag längtat efter den filmen, som handlar om Bob Dylan. Olika skådespelare (bland annat Heath Ledger och Cate Blanchett) gestaltar Bob Dylan under olika faser av hans liv. Så det blir min fredagskväll. En annan sak jag längtar efter är Paris, som jag åker till om mindre än en vecka. Och en viss fransman med bruna lockar och mörka ögon och knagglig engelska. Åh.

Peace

Kommentarer
Postat av: Sarah

Paris? åh.. du får gärna ta med dig en vacker fransman hem till mig.

2008-02-14 @ 13:07:58
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Sarah

eller fler, för den delen..

2008-02-14 @ 13:08:16
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0