Baby come dance with me

Adam Green - Dance With Me

Åh jag är så trött. Och lite ledsen. Heath Ledger var en av mina favoritskådespelare, har varit lite småförälskad i honom sedan En riddares historia. Ikväll har jag skrivit klart en uppsats om organisation och ledarskap i företagsekonomi B. Inte roligaste kursen kanske fast väldigt användbar. Hoppas jag, haha. Åh, jag är så trött på att ständigt plugga. Jag vill ut och dansa istället! Men det får dröja tills helgen eller på måndag, för då far jag till Köpenhamn. Postar en låt med underbara Adam Green i brist på foton. Take care nu, och godnatt.



Peace

Kommentarer
Postat av: Sarah

Adam Green är fin

2008-01-25 @ 18:59:16
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0