Sweep up the pieces and watch them swirl

Azure Ray - Beautiful Things Can Come Out Of The Dark

image96

I New York lärde jag känna många nya människor. En var Ethan och var en sådan som man kunde prata politik, samhälle och musik med. Dessutom delade vi samma kärlek till Bob Dylan och han kunde spela gitarr. När jag skulle åka hem fick jag det här smycket av honom, eftersom att vi båda tror på mer fred och kärlek i världen. Jag önskar att jag kunde ta hem honom till Sverige, haha. Det behövs fler vänner som han, då skulle världen se bättre ut.

Jag har varit sjuk i några dagar, förkylning och feber. Samtidigt. Men igår blev jag frisk och det firades med shopping! Köpte en kappa som var så vacker att jag dog. Idag ska jag träffa Sarah, och hon får övertyga mig om att jag faktiskt behövde en kappa till. Trots att jag har typ 700 stycken nu känns det som. Ha en trevlig söndag people.

Peace

Kommentarer
Postat av: Sarah

RE: Jag använder en liten panasonic lumix vid jämna mellanrum, men har precis köpt mig en canon 400d som jag håller på att lära känna. Jag gillar dina foton, vad använder du dig av?

åh, och jag skulle inte tacka nej till en vän som Ethan..

2008-01-13 @ 16:39:49
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Sandra

ååh snyggt halsaband

2008-01-14 @ 20:29:17
URL: http://fashionbysandra.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0