Watching old movies in the evening time

Adam Green - Watching Old Movies

Jag är en sådan som alltid slarvar bort småsaker. Mina tesilar tillexempel, har haft säkert tio stycken. Alla var hjärtformade. Men såklart försvinner de alltid, hehe. Så nu får jag göra te med kaffefilter.

Ikväll har jag varit ute och ätit på resturang. Tapas på något ställe i vasastan. Och på måndag börjar skolan vilket känns sådär. Men vårterminen brukar gå fort, och snart är det vår igen! Och efter sommaren kommer jag att bo i Spanien ett år. Så jag har en massa att se fram emot.

image79 image78

Peace

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar fotona! Vad ska du hitta på i Spaninen?

2008-01-06 @ 16:44:56
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0