My hidden garden

Idag var det ingen skola. Istället år jag frukost hos Alex innan jag mötte upp Emma vid fridhemsplan för att fika på café Fix och skriva klart vårt arbete om Storbrittaniens rättsväsende, samt en analys och jämförelse med Sveriges rättsväsende. Och nu har jag total skrivkramp. Jag ska ha ett tal klart till imorgon men orden vill inte komma som de brukar. Känner för att dunka huvudet i väggen tills jag kommer på något, eller bara sova och strunta i allt. Men nej. Kanske får jag istället sänka kraven på mig själv och inte tänka på prestation utan bara skriva ner allt jag som dyker upp tills det släpper.

image137

image134

image136
image135

Bilder från Versailles.

Peace


Kommentarer
Postat av: Sarah

fyfarao vad du är skicklig med kameran

2008-03-05 @ 22:12:56
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0